خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

ریشه موفقیت های مختلف این ۴۰ سال به دفاع مقدس باز می‌گردد

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۹۳۴

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اعلام کرد که شورای شهر می تواند تحول بزرگی در فضای شهر تهران ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا یزدی امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس میهمان صحن علنی شورای شهر بود و با بیان این که در چهلمین سالگرد شروع دفاع مقدس هستیم، گفت: وقتی به یاد دفاع مقدس می افتیم ایثارگری و از خودگذشتگی در ذهن متبلور می شود.

وی با بیان این که وقتی به گذشته نگاه می کنیم، ارزش ها و آرمان های بسیار بلندی را می بینیم بیان داشت: ما در این ۴۰ سال هر کجا که موفق بودیم ریشه آن به موفقیت در دفاع مقدس بر می گردد؛ چرا که در آن دوران همه جناح ها، احزاب و ادیان و غیره همه از امام تبعیت می کردند و به همین دلیل توفیقات در دوران دفاع مقدس بسیار بالا بود و امروز هم وقتی رهبری مطلبی را بیان می کند همه جناح ها به سمت اجرای تدابیر وی می روند و به همین دلیل موفقیت حاصل می شود.

یزدی با اشاره به این که در روزهای کرونایی همه مردم پای کار بودند، اظهار داشت: همین جوان هایی که شاید تیپ و ظاهرشان مورد انتقاد قرا رمی گیرد از پشت میز کارگاه، دانشگاه و مدرسه بیرون آمدند و برای ضد عفونی کردن معابر و غیره از خود گذشتگی کردند و از سوی دیگر می بینید که کادر درمانی به مانند دوران دفاع مقدس در حال جهاد است.

وی در ادامه به خاطره‌ای از شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: روزی که داعش وارد عراق شد و به سمت کرکوک و سلیمانیه می رفت مسئولان امر با آمریکایی ها تماس گرفتند که به آنها کمک کنند اما پاسخی به درخواست کمک آنها داده نشد و آنها با قاسم سلیمانی تماس گرفتند و وی پس از کسب اجازه از رهبری به مسئولان عراقی پیام فرستاد که تا صبح دوام بیاورید تا ما برسیم و بعد از آمدن قاسم سلیمانی موضوع عوض شد. یکی از اسرا نقل می کرد همین که در جبهه داعش مطرح شد که قاسم سلیمانی می آید عده زیادی فرار کردند و این حضور برخواسته از همان دفاع مقدس  است.

یزدی با بیان این که دفاع مقدس موتور محرک بسیاری از پیشرفت ها بوده است گفت: باید اقرار کنیم که از این موتور محرک خوب استفاده نکردیم و می توانستیم کشور را به قله های پیشرفت بیشتری برسانیم.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان این که جنگ و دفاع مقدس به دلیل معنویت خاصی که دارد خود به خود هم منتقل می شود وبه همین دلیل است که می بینیم جوانانی که ظاهر متفاوتی دارند در مراحل حساس ناخودآگاه وارد شده و مثل دوران دفاع مقدس عمل می کنند گفت: اگر امروز بتوانیم مطالب دفاع مقدس را انتقال دهیم ، توفیق بزرگی کسب کرده ایم.

وی با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری به اجرای طرح کمک مومنانه گفت: ما در حین جمع آوری و پخش کمک های مومنانه متوجه شدیم که بسیاری از خانواده های نیازمند نیز با وجود آن که خودشان نیاز داشتند اما در این طرح شرکت کردند که این نشان دهنده آن است که فرزندانمان در دفاع از کشور آرمان ها و رهبری به همان روزهای دفاع مقدس گرایش دارند.

یزدی با اشاره به لزوم انتقال مطالب دفاع مقدس گفت: شورای شهر باید وارد فضایی شود که تحول بزرگی در شهر تهران ایجاد کند و ایجاد این تحول با توجه به آمادگی مردم سخت نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز