خبرگزاری کار ایران

شورای نگهبان:

ملت ایران با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس نقشه‌های شوم دشمنان را به شکست تبدیل کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۷۰۵

دفاع مقدس از نشانه‌های عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس، شورای نگهبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم»

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام، افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد و نشانه‌ای از عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان‌برکف ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی أبا عبدالله الحسین علیه‌السلام، ایثارگری و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده‌خواهان را رمز پیروزی دانسته و با مقاومت جانانه در این راه، حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند.

در شرایطی که استکبار جهانی، نا امید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ اقتصادی و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی با تأسی به روز‌های سخت دفاع مقدس و با الهام گرفتن از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا، می‌توانند با ایستادگی و مقاومت، نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل کنند.

شورای نگهبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیعت مجدد خود را با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام داشته و پیروی از آرمان مقدس شهدا، جانبازان و رزمندگان در دفاع از اسلام، قرآن و ولایت را وظیفه همیشگی خود می‌داند و اقتدار و عظمت روزافزون نیرو‌های مسلح کشور، صلابت و بزرگی ایرانیان را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز