خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون برنامه و بودجه؛

عملکرد اعتبارات تملک دارایی کمیته امداد بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۸۳

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این هفته به استماع گزارش و بررسی عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی‌های سرمایه‌ای کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور بختیاری رئیس کمیته می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، دستور کار نشست‌ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۳۰ شهریور ماه) و (سه شنبه ۱ مهر ماه) اعلام شد.

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در جلسه روز یکشنبه ضمن تبادل اطلاعات و اخبار، طرح جمعیت و تعالی خانواده را مورد رسیدگی قرار خواهند داد و در ادامه نشست به استماع گزارش و بررسی عملکرد اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور رئیس کمیته و معاونان ذی‌ربط می‌پردازند.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در روز سه‌شنبه ضمن رسیدگی به طرح اصلاح نرخ ارز مبنای حقوق ورودی، طرح تخصیص ارز با نرخ ترجیحی به کالاهای اساسی را بررسی خواهند کرد و در ادامه به استماع گزارش و بررسی عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای احکام و تکالیف برنامه ششم توسعه، بودجه سال جاری و موضوع دولت الکترونیک خواهند پرداخت.

همچنین در بحث برگزاری جلسات کمیته‌های این کمیسیون در روز یکشنبه عصر هم، کمیته اصلاح ساختار بودجه احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه را بررسی خواهد کرد و کمیته اقتصادی، رسیدگی به طرح حمایت از اقتصاد ملی و رونق تولید در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا را در دستور کار دارد. کمیته امور اجتماعی و فرهنگی به عملکرد اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستگاه‌های وابسته رسیدگی کرده و کمیته برنامه ریزی، آمایش و آمار هم ارزیابی عملکرد اعتبارات امور و فصول و اعتبارات استان‌ها در بودجه سنواتی و برنامه ششم توسعه را در دستور کار خود دارد.

کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار همچنین در روز سه شنبه عصر هم به بررسی موضوع آمایش ملی سرزمین خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز