خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی به سرلشکر موسوی از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۰۷

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، رزمایش ذوالفقار ۹۹ را بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و برگزاری موفق این رزمایش مشترک را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی خطاب به سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش را تبریک گفت و نوشت: هرچند بهترین پاداش‌ها برای انسان‌های مخلص، خشنودی و رضای پروردگار است، لیکن به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لازم می‌دانم مراتب قدردانی و سپاس خود را از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ که بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، به رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها بوده است، تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و دوام توفیق خدمتگزاری جنابعالی را در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاص حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

همچنین امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انجام موفقیت‌آمیز رزمایش ذوالفقار ۹۹ را  برگ زرین دیگری از اقدامات افتخارآمیز ارتش دانست و تصریح کرد: تلاش‌های عالمانه و مخلصانه فرماندهان معزز آجا به ویژه جنابعالی و هیات رئیسه ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب اقدام عزت آفرین شده است.

در ادامه این پیام آمده است: پیشکسوتان و اساتید هیات معارف جنگ، رزمایش ذوالقفار ۹۹ را که از پیچیدگی‌های ویژه‌ای برخوردار بود، اقدامی غرورانگیز، امیدبخش، عزت آفرین و نشانه صلابت و اقتدار ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی و نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی می‌دانند.

در ادامه، رییس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، سربلندی بیش از پیش و موفقیت روز افزون برای همه همرزمان ارتشی و دیگر نیروهای مسلح را از خداوند مسئلت کرد و یادآور شد: آرزومندم همواره تلاش‌های ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران که مایه روشنی دیده و سرور قلبی رهبر و فرمانده بزرگوارمان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بوده، رضایت الهی را برای سربازان جان برکف این نظام به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز