خبرگزاری کار ایران

در دیدار با مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد؛

«بهاروند» خواستار تقویت اقدامات یونیدو برای کمک به اعضا شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۴۳۵

معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در دیدار با مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) خواستار تقویت تلاش های این نهاد برای کمک به کشورهای عضو شد.

به گزارش ایلنا، محسن بهاروند در دیدار با لی یانگ با اشاره به اهمیت یونیدو در فرایند صنعتی شدن کشورهای در حال توسعه، تلاش‌های مدیرکل و اقدامات این سازمان در اجرای برخی پروژه‌ها در ایران را با اهمیت ارزیابی کرد.

معاون وزیر امور خارجه ایران با رد تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه و تاثیرات منفی آن بر حقوق مردم، از مدیرکل یونیدو خواست تا اقدامات خود را با توجه به این عامل به منظور کمک به کشورهای عضو، تقویت نماید.

لی یانگ نیز ایران را یکی از اعضای مهم یونیدو خواند و گزارشی از روند فعالیت‌های یونیدو در ایران ارائه کرد و آمادگی این سازمان را برای تعریف پروژه‌های جدید در حوزه‌های مورد نیاز ایران  اعلام نمود.

روز گذشته محسن بهاروند در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین پایتخت اتریش به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام پرداخت.

وی در این نشست تاکید کرد که آمریکا نمی‌تواند جایگزینی نه برای برجام و نه دیگر سازوکارهای چندجانبه‌ای که از آن خارج شده است، معرفی کند.

بهاروند در این حاشیه این نشست‌ها با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس و «غدا والی» مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر ملل متحد دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز