خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند نظام و کشور را بیمه کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۲۰۹

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ الگویی بهتر از دفاع مقدس و عمل به قرآن سراغ نداریم.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی روز چهارشنبه در نشست مدیران و فرماندهان بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهارداشت: امروز دشمن ارزش‌های نظام و دفاع مقدس را نشانه رفته است و می‌خواهد آن را از ذهن و جسم ما پاک کند؛ ما باید از آن پاسداری کنیم به ویژه که جوانان عزیز ما در آن شرایط دوران دفاع مقدس یا متولد نشده بودند یا در سنین کوچکی بودند و اکنون در معرض آسیب هستند و دشمن آنها را نشانه گرفته است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید به وظیفه خود در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عمل کنیم، افزود: ما باید حافظه تاریخی خود و ارزش‌های دفاع مقدس را تقویت کنیم که نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند نظام و کشور را بیمه کند.

فضلی خاطرنشان کرد: در یک پژوهشگاه آمریکایی به تازگی تحقیق کردند که اسناد آن منتشر شده با این عنوان که رزمندگان ایرانی به یک بلوغ کامل نظامی رسیده‌اند.

وی افزود: امروز اگر جبهه مقاومت شکل می‌گیرد و هویت پیدا می‌کند به خاطر این است که به گفته سردار شهید قاسم سلیمانی الگویش دفاع مقدس است و هیچ الگویی بهتر از دفاع مقدس سراغ نداریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه  خدمت به مردم خدمت به خدا است، یادآور شد: همه باید کمک کنیم که عدالت بیش از پیش جاری شود و امروز اگر الگوی دفاع مقدس در قوای سه‌گانه محقق شود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز