خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام مظفری‌نژاد:

اقتدار امروز کشور مرهون رشاد‌ت‌های رزمندگان دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۱۰۱

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش، گفت: اقتدار و عزت امروز ملت و کشور مرهون رشادت های شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا، در آستانه گرامی‌داشت چهلمین سال دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم، با حضور امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه این نیرو، در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مظفری نژاد در این مراسم، با اشاره به اینکه مردان و زنان در آن سال های مقدس با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با ایثار و فداکاری، زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را تا به امروز فراهم ساختند، خاطر نشان کرد:  هشت سال جنگ تحمیلی از مهمترین و ماندگارترین دوران تاریخ ملت ایران است و همه‌ی ما موظفیم این ایام پرافتخار را با تمام وجود گرامی بداریم.

وی مهمترین شرط برای بهره مندی از نورانیت و معنویت قرآن کریم را، آماده کردن قلوب برای تابش انوار وحی الهی عنوان کرد و افزود: قرآن کریم شفابخش و درمان بیماری های مختلف روحی و اخلاقی در انسان است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: لازم است همه‌ مسلمانان جهان با این کتاب الهی انس بگیرند تا از برکات معنوی این کتاب آسمانی بهره مند شوند، زیرا در روز قیامت به همین واسطه مورد عفو و بخشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز