خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی مطرح کرد؛

رفع مشکلات غیزانیه در اولویت مسئولان نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۹۶

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: رفع مشکلات خوزستان به خصوص منطقه غیزانیه یکی از اولویت‌های مسئولان نظام برای خدمت به مردم خوزستان است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم محمدرضا یزدی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از سه‌مخزن آبرسانی در روستاهای غیزانیه درجمع خبرنگاران اظهار داشت : این طرح ها در راستای ادای دین به مردم خوزستان بوده چرا که مردم خوزستان در دوران مقدس در خط مقدم از نظام و آرمان های انقلاب دفاع کردند و اکنون نیازمند حمایت هستند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: اگرچه دولت در این سال ها به صورت شبانه روزی برای خدمت به مردم مناطق محروم در کنار نیروهای مسلح اقدامات خوبی انجام داده است اما هنوز در برخی از روستاها محرومیت هایی است که نیازمند یک عزم ملی است .

وی بیان کرد : گروه های جهادی ماه ها است که در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان مشغول خدمت رسانی هستند و طرح مخازن آبرسانی به سه روستای غیزانیه نیز به همت گروه جهادی دست حاج قاسم انجام شده و خدمات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

یزدی گفت: خوزستان برگردن کل کشور حق دارد و تمامی مسئولان باید رفع مشکلات این استان را دغدغه اصلی خود بدانند.

وی اظهار داشت : آب شرب، آب کشاورزی و آب مورد نیاز دام از مشکلات عمده مردم این منطقه است که تامین آب شرب در اولویت قرار گرفته است؛ امید است به زودی با طرح های دولت شاهد رونق بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز برای این مناطق باشیم و سپاه نیز همواره در کنار دولت برای خدمت رسانی آماده است.

سه مخزن آب رسانی در روستاهای غیزانیه اهواز روز چهارشنبه با حضور فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از مسئولان استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز