خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

حزب موتلفه اسلامی خشونت علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۴۲۷

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای خشونت سازمان‌یافته گروه‌های افراطی علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» انبیاء ۱۰۵

به راستی که زمین را بندگان صالح به ارث میبرند نه کسانی که با زر و زور سفاکی می کنند و در فکر تسلط بر جهان و به دست آوردن قدرت از طریق ایجاد فتنه، شکاف و تفرقه در بین ملت ها هستند.

در این روزها خبر‌های تأسف‌باری از خشونت سازمان‌یافته گروه‌های افراطی علیه مسلمانان در هند به گوش می‌رسد که موجب تأثر و ناراحتی عمیق همه انسان‌های صلح دوست در جهان شده است. دشمنان اتحاد و دوستی ملت‌ها به ویژه رژیم سلطه‌گر و زورگوی امریکا و دست‌نشانده آن، رژیم غاصب صهیونیستی، یکپارچگی و همبستگی مردم منطقه ما را به زیان خود دانسته، حیات خود را در ایجاد اختلاف و تنش میان ملت‌ها و دولت‌ها می‌دانند، و این روزها هم با تحریک گروهی افراطی، ثبات و آرامش جامعه هندوستان را هدف گرفته‌اند.

به واسطه این رویکرد تحقیرآمیز، دست گروه‌های افراطی و هندوهای متعصب علیه مسلمانان همراه با سکوت و نظاره مراجع مربوطه باز گذاشته شد تا با توهین، هتک حرمت و از بین بردن حقوق اولیه آنان، به تدریج استحاله فرهنگی را در حق مسلمانان با همکاری برخی نهادها و گروه‌های وابسته شکل دهند تا مسئله مسلمانان به فراموشی سپرده شود و این در حالی است که مسلمانان هند سالیان متمادی و طولانی در کنار مردم هند با فرهنگ و تمدن، زندگی مسالمت‌آمیز داشته‌اند.

اقدامات اخیر آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در آغاز سده بیست و یکم، همگی حکایت از توطئه ای بس خطرناک و از قبل طراحی شده علیه مسلمانان جهان، خصوصاً منطقه غرب آسیا، فلسطین، عراق، سوریه، یمن، میانمار و اخیراً در هندوستان دارد که به دنبال از بین بردن هرچه بیشتر قابلیت‌ها و توانمندی‌های جهان اسلام است.

امروز آنچه در جهان برتری دارد برخاسته از نیروی ایمان و اراده ملت‌هاست و کشتار و خونریزی و تخریب و ... ناشی از ضعف و ناتوانی دشمن است.

حزب موتلفه اسلامی، ضمن محکومیت این جنایات، از دولت هند انتظار دارد برای توقف این کشتارها و جنایات اقدام کند و از تمامی مجامع حقوق بشری، علما و رهبران جهان اسلام، مسلمانان، آزادی خواهان و دولت‌های آزاده جهان می‌خواهد تا قبل از شکل‌گیری یک نسل‌کشی آشکار، با موضع‌گیری صریح و سریع خود، این اقدامات را که در راستای اسلام‌هراسی و نابودی مسلمانان صورت می‌پذیرد، محکوم کند و تمامی مساعی خویش را برای رعایت حقوق مسلمانان از مجاری مختلف به عمل آورد.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز