خبرگزاری کار ایران

کمیسیون امنیت ملی در بیانیه‌ای مطرح کرد؛

سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۲۱۴

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی برخی از دولت های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می کنیم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مساله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می نماید عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد. هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یادشده خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز