خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای مطرح شد؛

تاکید حزب موتلفه اسلامی بر محکم بودن رابطه میان ایران و حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۹۵۹

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای بر تقویت روابط حزب الله و جنبش حماس بر پایه ایمان، برادری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

امروزه فرهنگ مقاومت در همه اجزاء لبنان و فلسطین ریشه دوانده و لذا رژیم صهیونیستی در حصول به دو هدف تعیینی خود یعنی بازسازی چهره شکست ناپذیری که به شدت مخدوش شده و نیز آزمایش زورآزمایی جدید  کاملا شکست خورده است.

 دیدگاه حاکم در جمهوری اسلامی ایران تحکیم بر روابط فلسطین و حزب الله لبنان است و بدون تردید ما مایلیم روابط را که دارای ریشه های تاریخی است، توسعه دهیم.

کاملا روشن است مواضع ایران درباره مسئله فلسطین و حقوق فلسطینی ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تغییری نکرده است و خواستار گسترش و تقویت آن هستیم و نتایج عملی آن عملا قابل ملاحظه است و در آینده می‌توان آن را بیش از پیش گسترش داد.

پرواضح است حزب الله لبنان ، متعلق به مسئله فلسطین و حقوق ملت فلسطین و مقاومت است و مواضع او مواضعی عملی است و تنها تئوری نیست و آمادگی حزب برای حمایت از مقاومت بدون حد و مرز است و بلاشک تقویت روابط حزب الله  با حماس ، دارای ابعاد راهبردی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تاکید بر تقویت روابط حزب الله و جنبش حماس بر پایه ایمان، برادری، جهاد و سرنوشت یکسان و تقویت سازوکار همکاری و هماهنگی بین طرفین، و همچنین بر ثبات محور مقاومت و پایداری آن در مقابله با فشار‌ها و تهدید‌ها و امیدواری‌ها به این محور،  با اشاره به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر در لبنان، فلسطین و غزه ، اتحاد ننگین اسراییل و امارات و شکست ذلت بار این رژیم در این تجاوزات اظهار می دارد : مقاومت همواره به عنوان چراغی فروزان و پرچمی افراشته دشمنان را از تجاوز و سیطره جویی مایوس کرده و خواهد کرد. بر این اساس حزب موتلفه اسلامی ، بر «محکم بودن رابطه میان ایران، حزب‌الله و حماس که بر اساس ایمان، برادری، جهاد، سرنوشت مشترک، توسعه سازوکارها همکاری و هماهنگی میان طرفها بنا شده، تأکید دارد. و رژیم غاصب اسراییل بداند تحولات سیاسی و نظامی در فلسطین، لبنان و منطقه و خطر‌هایی که آرمان فلسطین را تهدید می‌کند، به ویژه معامله قرن و طرح عادی سازی رسمی روابط کشور‌های عربی با رژیم غاصب صهیونیستی ، بر شجاعت ، مقاومت و مسئولیت امت اسلامی در مقابله با آنان می افزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز