خبرگزاری کار ایران

سرتیپ دوم فولادی:

هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت نقش حماسه‌سرایان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۷۱۴

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با محوریت نقش شاعران، مداحان و حماسه‌سرایان در دفاع مقدس برگزار می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با اعلام خبر فوق، افزود: در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس یعنی از ۲۲ الی ۲۸ شهریور ماه جاری، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برنامه شب شعر دفاع مقدس را برگزار می‌کند و همچنین تولید و انتشار موسیقی و سرود دفاع مقدس را در دستور کار دارد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش نیز در هفته هفدهم مراسم شب شعر دفاع مقدس و تجلیل از شعرای منتخب یگان‌های تابعه این نیرو را برگزار می‌کند.

فولادی در ادامه گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش نیز برگزاری مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس و همچنین برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل را طی این هفته در دستور کار خود دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در ادامه تصریح کرد: نیروی هوایی ارتش در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزاری شب شعر و مداحی با حضور پیشکسوتان و تجلیل از شاعران حماسه‌سرای دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار داده است؛ همچنین این نیرو از کتاب نبردنامه هوایی دفاع مقدس در این هفته رونمایی می‌کند.

فولادی در ادامه افزود: نیروی دریایی ارتش نیز در هفته هفدهم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مراسم تجلیل از شاعران دفاع مقدس را به همراه شب شعر و خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در ستاد این نیرو برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز