خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

دبیرخانه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و بحرین محکوم کرد

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۶۱۹

دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و بحرین محکوم کرد.

به گزارش ایلنا،دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با صدور بیانیهای توافق بحرین و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد؛ در این بیانیه آمده است:

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تسلیم رژیم وابسته بحرین در مقابل صهیونیست ها و استکبار جهانی و تن دادن به سازش با نتانیاهوی جنایت کار و کودک کش، که با تعالیم اسلام و حقوق مشروع ملت مبارز و سربلند فلسطین مغایرت دارد را بشدت محکوم می کند.

بی تردید ملت مبارز و حامی فلسطین بحرین در ادامه مبارزات خود پاسخ این خیانت حکام دست نشانده را خواهند داد.
پذیرش ذلت سازش توسط دولت های امارات متحده عربی و بحرین هرگز از عزم و مقاومت ملت های جهان اسلام نخواهد کاست و سرزمین های اشغالی و قدس به دست رزمندگان فلسطین آزاد خواهد شد.

این حاکمان باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران را هم در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز