خبرگزاری کار ایران

عرف:

اولویت وزارت کشور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اخذ رای است

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۵۳۷

رئیس ستاد انتخابات کشور اولویت وزارت کشور را رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا،  در سی امین جلسه ستاد انتخابات کشور که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد، مهم ترین مسائل اجرایی انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۸ استان و ۱۰ حوزه انتخابیه در حال برگزاری است، مطرح و تصمیم گیری شد.

در این جلسه، گزارش های مربوطه در حوزه‌های مختلف، ارائه شد و اعضای ستاد در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در حوزه های دهگانه در سراسر کشور قرار گرفتند.

جمال عرف معاون وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور نیز در سخنانی، اولویت اصلی ستاد انتخابات کشور را رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در تمامی شعبه ها دانست.
بر اساس این گزارش، انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مراکز ۱۰ حوزه انتخابیه برگزار شد که از این میان، بر اساس تصمیم ستاد انتخابات کشور که به تایید و تصویب وزیر کشور رسید، زمان رأی گیری در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان در استان اصفهان، حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در خوزستان، حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در استان گلستان و حوزه انتخابیه بیجار در استان کردستان تا ساعت ۱۹ تمدید شد و البته در تصمیم ساعتی بعد ستاد انتخابات کشور، در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در خوزستان تا ساعت ۲۰ تمدید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز