خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور:

کمبود الکل در برخی شعب اخذ رای اهواز برطرف شد/ افراد بدون ماسک اجازه ورود به شعب را ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۴۰

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی گزارش کمبود الکل در برخی شعب اخذ رای اهواز، این کمبود که به دلیل مصرف بیش از حد یا افزایش تعداد مراجعان بیشتر از حد انتظار ایجاد شده بود، برطرف شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد ابول‌نژاد روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای  در جمع خبرنگاران گفت: از روز گذشته تاکنون ضدعفونی شعب در حال انجام است تا این لحظه  سعی شده کمبودها  با پیگیری از طرف ستاد انتخابات برطرف شود و اگر هم کمبودی به وجود آید به صورت موقتی است.

وی با بیان این که ماموران بهداشت از طرف دانشگاه علوم پزشکی در تمامی شعب حضور دارند افزود: پیش از شروع انتخابات روی چینش صندلی‌ها، چینش صندوق‌ها و عوامل اجرایی نظارت شد، همچنین مقرر بود که فرمانداری‌ها ماسک و وسایل ضد عفونی  را تهیه کرده و در اختیار شعب اخذ رای  قرار دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: بنا بر نظارت‌هایی که کارشناسان بهداشت دانشگاه داشته‌اند تاکنون روند انتخابات خوب ارزیابی شده و امیدواریم این روند تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد:  توصیه می‎شود تمامی رای دهندگان با ماسک وارد شعب اخذ رای شوند چراکه  افراد بدون ماسک اجازه ورود به شعب را ندارند.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار بود ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از پیامدهای آن، به ۲۱ شهریور موکول شد. مرحله دوم انتخابات مجلس امروز در ۱۰ حوزه انتخابیه کشور برگزار شده است.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که غیر از یک نماینده در حوزه انتخابیه اهواز، همه نماینده‌ها در مرحله اول مشخص شدند.

حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون سه کرسی نمایندگی در مجلس دارد که در مرحله نخست انتخابات که در دوم اسفند ماه برگزار شد، سید کریم حسینی و مجتبی یوسفی به عنوان نماینده راهی مجلس یازدهم شدند و شبیب جویجری و احمد سراج ۲ نامزد دیگر به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز