خبرگزاری کار ایران

امیرحاتمی خبر داد؛

رونمایی از یک ناوشکن کلاس جماران در دستورکار وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۱۶

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای هفته دفاع مقدس و نیز تا پایان امسال رونمایی‌های مختلفی از تولیدات صنعت دفاعی خواهیم داشت که ناوشکن کلاس جماران و مین شکار از جمله آنها است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ امیر حاتمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: امروز به حمدالله این روحیه و نگاه در کشور حاکم است که ما در مقابل زورگویی ها و قلدری ها و اقدامات ظالمانه دشمنان، راهی جز تلاش و تولید نداریم.

وی ادامه داد: تلاش برای رونق تولید در کشور راه افتاده و هر جای کشور که می رویم آثار آن قابل مشاهده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور خواهد افتاد، گفت: در زمان حاضر هر هفته تولیدات جدیدی در کشور داریم که توسط رییس جمهوری رونمایی می شوند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به طرح های جهش تولید در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در  ۲۷ طرحی که به عنوان مصادیق جهش تولید در استان زنجان تعیین شده اند، سرمایه گذاری های بسیار خوبی از سوی بخش خصوصی انجام شده است و پی گیری ها و تفاهمات لازم هم از سوی استاندار و سازمان برنامه و بودجه برای ادامه کار آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه شرکت ایران ترانسفو به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح است و توان کامل چرخه صنعتی از طراحی تا ساخت محصولات را در خود دارد، گفت: امروز بزرگترین ترانس ۴۰۰ مگاواتی برای نخستین بار در این واحد صنعتی ساخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز