خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در گرو اقتدار معنوی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۳۷۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با حضور در فروشگاه شهدای اتکا در میدان انقلاب و همچنین کارخانه روغن‌کشی شهرری، دو نمازخانه با نام پیامبر اعظم(ص) و موسی ابن جعفر(ع) را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور عیسی رضایی مدیر عامل سازمان اتکا؛ سرتیپ دوم داود عبدی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام پیغمری رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا و جمعی از معاونین و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این آیین، با گرامیداشت یاد و نام شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، مدافع سلامت و به‌ویژه شهدای گران‌قدر ۱۷ شهریور یا جمعه خونین که جان خود در را در راه عزت، سربلندی و آزادی میهن نثار کردند، با اشاره به افتتاح نماز خانه فروشگاه اتکا در مجاورت میدان شهدا اظهار داشت:این فروشگاه درمجاورت میدان شهدایی واقع شده است که قیام شهدای آن موجب پیروزی انقلاب اسلامی وسرنگونی نظام ستم شاهی شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به سخنان گهربار بنیانگزارانقلاب اسلامی که فرمودند"نهضت ما ازمسجدآغازشدوبه پیروزی رسید" گفت: مسجدسنگراست و هرچه داریم از برکت مساجد داریم و بر همین اساس دشمن با توجه به اهمیت مساجد درصدد شکست این سنگر است؛ چرا که اقتدار دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در گرو اقتدار معنوی و نماز است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نماز در جامعه اسلامی نقش مساجد را در تحکیم و توسعه اسلام و شعائر اسلامی مهم ارزیابی کرد و افزود: اقامه نماز در جامعه اسلامی بصورت فردی و جمعی خصوصا در مساجد نقش موثری در بهبود زندگی معنوی خواهد داشت و لذا باید مساجد و به تبع آن  فعالیت فرهنگی و تبلیغی در آن توسعه یابد.

آقاجانپور با اشاره به برگزاری عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) در سطح شهرک های مسکونی وزارت دفاع در ایام محرم گفت: فرهنگ وزارت دفاع بر پایه معنویت افزایی و بصیرت است و این موضوع به انحای مختلف باید در تمام مراکز خدمات رسانی وزارت دفاع از جمله فروشگاه های اتکا نیز تسری یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه ضمن بازدید از غرفه عفاف وحجاب فروشگاه اتکا برتولید و عرضه  چادرساده، زیبا و مقرون به صرفه متناسب با شأن بانوان ایرانی درجهت ترویج هرچه بیشتر عفاف و حجاب تأکید کرد.

وی در بخشش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح فروشگاه مگاصیص درونزوئلا و بیان اینکه ما بنابراصل حمایت ازمظلومیت که یک اصل قرآنی است عمل میکنیم گفت: افتتاح این فروشگاه نمونه ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر نظام سلطه را به منصه ظهور گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز