خبرگزاری کار ایران

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۳۴۶

مهلت ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۹ امروز به پایان می‌رسد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۹/۰۵/۱۲ لغایت ۹۹/۰۵/۲۳) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، می‌توانند تا پایان امروز (مورخ ۹۹/۰۶/۱۹) نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت مجدد در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون (اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۵/۱۲) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام مجدد اقدام ننمایند. صرفاً در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ مندرج، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

به متقاضیان محترم توصیه می‌شود با توجه حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هر چه سریعتر به اتمام رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز