خبرگزاری کار ایران

حسینی خبرداد:

حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران/پاسخ اسلامی به سوالات ۶ نفر از نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۵۰

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی، سوالات استانی و ملی ۶ نفر از نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت دو سوال نمایندگان برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارجاع شد.

به گزارش ایلنا، البرز حسینی در تشریح جلسه امروز(سه شنبه ۱۸ شهریورماه) کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز طرح سوال ۶ نفر از نمایندگان مجلس از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، محور اغلب سوال ها مربوطه مسائل استانی از جمله توسعه راه های روستایی و اجرای پروژه های راه سازی بود که وزیر راه توضیحاتی را درباره این موضوعات مطرح کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت ۴ نفر از نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر راه قانع شده و دو نفر از نمایندگان از جمله رحمت الله نوروزی و جلیل رحیمی جهان آبادی از پاسخ های اسلامی قانع نشده و سوال ها را برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع دادند.

وی گفت: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین وضعیت سامانه املاک و اسکان با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و اسلامی در این جلسه توضیحات کاملی را درباره روند تشکیل این سامانه و جمع آوری اطلاعات املاک و مستغلات ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز