خبرگزاری کار ایران

بررسی طرح‌های دوفوریتی در کمیسیون‌های فرعی/ پیشنهاد اصل نودی‌ها برای عضویت در کمیسیون تلفیق رد شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۰۷۵

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس نشست امروز این کمیسیون برای اصلاح برخی مواد قانون آیین نامه داخلی مجلس را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سمیه محمودی با اشاره به نشست صبح امروز(سه شنبه، ۱۸ شهریورماه) کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه به بررسی اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس پرداخته شد.

نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اعضای کمیسیون با ارجاع طرح‌های دو فوریتی به کمیسیون فرعی موافقت کردند چراکه در حال حاضر این دسته طرح‌ها صرفا در کمیسیون اصلی بررسی شده و به کمیسیون‌های فرعی نمی‌رود.

وی ادامه داد: تصمیم کمیسیون بر آن شد که برای رسیدگی جامع تر، طرح‌های دو فوریتی نیز به کمیسیون‌های فرعی ارجاع شوند.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به طرحی با عنوان تقویت جایگاه نظارتی اصل نود که از سوی این کمیسیون برای رسیدگی به کمیسیون تدوین ارائه شده بود، خاطرنشان کرد: در جزئیات این طرح آمده بود که اعضای کمیسیون اصل نود نیز اجازه عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه داشته باشند که کلیات آن از سوی اعضا رد و پیشنهاد شد کمیسیون اصل نود طرح جامع تری در این خصوص ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز