خبرگزاری کار ایران

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا:

نیروهای مرزی را غربالگری کردیم/ همه در صحت و سلامت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۲۷

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا با بیان اینکه نیروهای مرزی همه در صحت و سلامت هستند،گفت: از زمان شروع بیماری کرونا، این اداره با ۱۲ هزار از کارکنان بهداشت و درمان در ۲۸ بیمارستان ثابت، ۵ بیمارستان سیار، ۲۱۱ نقاهتگاه داخل و خارج از پادگان و ۸۱۱ نقطه ایستگاه غربالگری خدمات‌رسانی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم بهزاد مؤذنی در تشریح برنامه‌های اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نشان داد فدای ملت و نشانه بارز اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم (بخشی از آیۀ ۲۹ سورۀ مبارکۀ فتح) است.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره کل بهداشت و درمان نزاجا در تمام اتفاقات چند سال اخیر مثل زلزله سر پل ذهاب و سیلی که سال گذشته اتفاق افتاد، در خط اول امداد رسانی به آحاد مردم شریف ایران بوده است.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: از زمان شروع بیماری کرونا، این اداره با ۱۲ هزار از کارکنان بهداشت و درمان در ۲۸ بیمارستان ثابت، ۵ بیمارستان سیار، ۲۱۱ نقاهتگاه داخل و خارج از پادگان و ۸۱۱ نقطه ایستگاه غربالگری خدمات‌رسانی کرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم علاوه بر خدمات‌رسانی به آحاد مردم، از شیوع بیماری در پادگان‌های‌مان جلوگیری کردیم.

امیر مؤذن تصریح کرد: بحمدالله آموزش رسمی کارکنان وظیفه در صحت و سلامت انجام می‌شود و هیچ خللی در انجام مأموریت‌های‌مان نشده است.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا همچنین گفت: نیروهای مرزی را غربالگری کردیم، الحمدلله همه در صحت و سلامت هستند و خدا رو شاکریم که تحت امر ولایت، مأموریت‌های واگذار شده را انجام می‌دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم، ۳ اصل «رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی»، «ماسک» و «شستن دست‌ها» بتوانیم بیماری کرونا را کنترل کنیم و توان رزم‌مان را در همه مراحل حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز