خبرگزاری کار ایران

حاجی‌‎میرزایی برای توضیح درباره بازگشایی مدارس به کمیسیون آموزش می‌‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۷۲

عضو کمیسیون آموزش مجلس از دعوت وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون متبوعش در روز سه شنبه برای توضیح در خصوص بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی زاهدی با اشاره به نحوه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: تصاویری و پیام‌های دریافتی از جانب خانواده‌ها و معلمان بیانگر این است که آموزش و پرورش برنامه‌ریزی منسجمی برای رعایت پروتکل‌های سختگیرانه در رابطه با بازگشایی مدارس نداشته است.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش عنوان کرده بود، اصل بر آموزش غیر حضوری دانش آموزان است اما رئیس جمهور به یکباره بر آموزش حضوری دانش آموز در کلاس‌‎های درس تأکید کرد و تصمیم مورد توافق در کمیسیون با وزیر نقض شد.

وی با بیان اینکه قطعا وزیر آموزش و پرورش باید در این خصوص به کمیسیون آموزش توضیح ارائه کند، ادامه داد: بر همین مبنا در نشست امروز کمیسیون آموزش بحث‌های جدی در این رابطه صورت گرفت و مقرر شد وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه برای توضیح درباره علل بازگشایی مدارس در کمیسیون توضیحات لازم را ارائه کند. 

زاهدی تأکید کرد: حضور فیزیکی 35 دقیقه‌ای دانش آموزان در کلاس درس، فرصتی برای یادگیری باقی نمی‌گذارد و عملا فایده‌ای برای دانش آموزان ندارد به همین دلیل است که ما اصرار داریم اصل باید بر آموزش مجازی بوده و این فرصت کوتاه فقط برای رفع اشکال باشد.

وی بر تقویت شبکه شاد و دسترسی بیشتر دانش آموزان به این سامانه تأکید و تصریح کرد: نحوه استفاده دانش آموزان از این شبکه نیز با مشکلاتی مواجه است که آموزش و پرورش باید امروز تمام تمرکز خود را برای استفاده ساده دانش آموز از این نرم افزار به کار گیرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: نگرانی خانواده‌ها از حضور فیزیکی فرزند خود در مدارس به حق است و کمیسیون آموزش این مسئله را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و نتیجه آن به زودی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز