خبرگزاری کار ایران

پس از جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس؛

طرح جمعیت و تعالی خانواده تا دو هفته آینده به صحن علنی ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۷۰

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح جمعیت و تعالی خانواده به صحن علنی تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منتظری در تشریح دستور کار امروز ( یکشنبه، ۱۶ شهریورماه ) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز با حضور مسئولان و کارشناسانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز پژوهش‌ها و بنیاد ملی خانواده خبر داد و گفت: بررسی کلیات پیش‌نویس اولیه طرح به اتمام رسیده و بررسی نهایی آن در حال انجام است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دو هفته آینده بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده به اتمام خواهد رسید و آن را به صحن علنی برای بررسی ارائه خواهیم کرد، افزود: البته مقرر شد طی هفته جاری نشست‌هایی را با دستگاه‌هایی که در طرح تکلیف دارند و باید وظایفی را بر عهده بگیرند مانند وزارت بهداشت، آموزش وپرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌های اقتصادی و فرهنگی برگزار کنیم تا پیشنهاداتشان را در مورد مفاد طرح ارائه کنند.

وی ادامه داد: معتقدیم اگر دستگاه‌های مربوطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نکنند و در جریان طرح قرار نگیرند با موانعی در اجرا مواجه خواهیم شد بنابراین باید از طرف این دستگاه‌ها پاسخ اقناعی داده شود.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این طرح ضمانت اجرایی یعنی نقش و وظایف دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز