خبرگزاری کار ایران

در محکومیت اقدام مجله شارلی ابدو مطرح شد؛

ولایتی: مسلمانان جهان با اتحاد، موضعی جسورانه اتخاذ کنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۹۴۴

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به توهین مجله شارلی ابدو به پیامبر اسلام بر لزوم اتحاد و انسجام مسلمانان در برخورد با این هتاکی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «علی‌اکبر ولایتی» دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، در پی اقدام توهین آمیز نشریه شارلی ابدو به ارزش‌های اسلامی، با صدور بیانیه‌ای  این اقدام را محکوم و تاکید کرد: اهانت شوم مجله شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزورانه ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم بین الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجراست.

وی در جای دیگر می‌افزاید: حال که دشمنان قسم خورده به انحای گوناگون با نور لایزال الهی به جنگ پرداخته‌اند و با هزینه میلیاردها دلار پول نفتی کشورهای مسلمان، به  انحراف و جنگ با آنان پرداخته‌اند و حتی از حمایت علنی و عملی دولت‌مردان خود بهره می‌گیرند و در امر باطل خود همراهی و همکاری دارند، بر تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام، روشنگری، بصیرت  بینش دینی و با حرکت هوشمند و هماهنگ جمعی از بالاترین سطوح رسمی تا اقشار جوامع اسلامی نسبت به محکومیت این گونه حرکات خزنده و شوم موضع علنی صریح و جسورانه ای اتخاذ نمایند تا دشمن زبون احساس قدرت و جسارت بیشتر به خود راه ندهد و التیامی بر قلب شکسته میلیاردها انسان آزدای‌خواه در سرتاسر جهان باشد.  

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:   

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (الصف: ۸)

رشد اسلام گرایی و ابلاغ پیام رحمت، مهربانی و مودت دین مبین اسلام در بین مردم جهان، بار دیگر دشمنان تاریخی را بر آن داشت تا با پست‌ترین ابزار و روش‌ها، تروریسم دینی و مذهبی، توهین به مقدسات و پاک ترین مخلوق عالم هستی حضرت محمد(ص)، ذات پلید و شیطانی خود را نمایان سازند.

اهانت شوم مجله شارلی ابدو در ادامه طرح‌ها و اقدامات مزورانه ای است که طی سالیان اخیر توسط مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم بین الملل و  جبهه غرب در مواجهه با گسترش فرهنگ و مکتب سراسر نورانی اسلام و پیاده سازی طرح اسلام هراسی بار دیگر در فرانسه در حال اجراست. تشکیل و تقویت گروه های تروریستی به نام اسلام، اهانت چند باره به شخصیت پیامبر خاتم (ص)، مخدوش کردن چهره اسلام مودت و رحمت، جسارت به کتاب آسمانی مسلمانان قرآن کریم، ساخت فیلم و انیمیشن موهن و ... بخشی از اقداماتی موهن فرهنگی است که در کنار اقدامات نظامی، سیاسی و اقتصادی همچون ترور، تحریم، تطمیع، جنگ، سازش و معامله  تلاش دارد اسلام  و مسلمانان را از مسیر  پیشرفت و تمدن بشری عقب نگاه داشته و از رسیدن پیام صلح و دوستی  اسلام ناب به قلب های پاک جلوگیری نماید.  

حال که دشمنان قسم خورده به انحای گوناگون با نور لایزال الهی به جنگ پرداخته‌اند و با هزینه میلیاردها دلار پول نفتی کشورهای مسلمان، به  انحراف و جنگ با آنان پرداخته‌اند و حتی از حمایت علنی و عملی دولتمردان خود بهره می‌گیرند و در امر باطل خود همراهی و همکاری دارند، بر تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان واجب است تا با اتحاد، انسجام، روشنگری، بصیرت  بینش دینی و با حرکت هوشمند و هماهنگ جمعی از بالاترین سطوح رسمی تا اقشار جوامع اسلامی نسبت به محکومیت این گونه حرکات خزنده و شوم موضع علنی صریح و جسورانه ای اتخاذ نمایند تا دشمن زبون احساس قدرت و جسارت بیشتر به خود راه ندهد و التیامی بر قلب شکسته میلیاردها انسان آزدایخواه در سرتاسر جهان باشد.  

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت و  اهانت بزرگ به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، از تمامی مسلمانان جهان می خواهد با حفظ هوشیاری و تیز بینی، طراحان و سیاست گذاران توطئه های ضد اسلامی را در انجام چنین اقداماتی ناکام گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز