خبرگزاری کار ایران

در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی وزارت دفاع مطرح شد؛

صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد/ تقویت زمینه‌های جدید همکاری ایران‌خودرو با وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۹۰۰

مدیر عامل ایران‌خودرو در بازدید از نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد، افزود: شاهد محصولات و دستاوردهای ارزشمندی در نمایشگاه نهضت قطعه‌سازی وزارت دفاع بودیم. تعامل و سطح همکاری با بخش دفاع افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو با حضور در نمایشگاه «نهضت قطعه‌سازی» وزارت دفاع از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

مقیمی در جریان این بازدید اظهار داشت: از سال گذشته همکاری شرکت ایران‌خودرو و صنعت دفاعی در راستای قطع وابستگی و تقویت داخلی سازی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه امروز صنعت دفاعی در لبه تکنولوژی قرار دارد، افزود: شاهد محصولات و دستاوردهای ارزشمندی در نمایشگاه نهضت قطعه سازی  وزارت دفاع بودیم که در مورد نیاز عرصه ملی و مردم عزیز است و انشاءالله تعامل و سطح همکاری با بخش دفاع افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو با بیان اینکه در زمینه تأمین توروبو شارژ و باتری قراردادهایی از قبل داشتیم افزود: انشالله طی روزهای آتی زمینه‌های جدید همکاری خود را تقویت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز