خبرگزاری کار ایران

رضازاده در گفت‌وگو با ایلنا:

ارتباط دولت‌های مرتجع با رژیم صهیونیستی به نابودی خودشان منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۹۳

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های مرتجع در منطقه با پیمان‌هایی که با رژیم صهیونیستی می‌بندند در واقع یک بشکه باروت را با خودشان حمل می‌کنند که هر لحظه امکان دارد این باروت منفجر شده و باعث نابودی خودشان شود.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رابطه میان کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری و مسئولین عالی رتبه کشوری و لشگری بیان کردند این روابط محکوم است. این دولت‌ها با این اقدام خود یک بشکه باروت را با خودشان حمل می‌کنند که هر لحظه امکان دارد منفجر شده و باعث نابودی خودشان شود.

نماینده مردم سلماس تاکید کرد: این پیمان‌ها، حربه دولت آمریکا است چرا این دولت می‌خواهد سیاست خودش را در منطقه علیه کشورها مخصوصا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال کند اما نمی‌داند این کار با شکست مواجه خواهد شد. 

وی گفت: آمریکا آخرین تلاش‌های خودش را در عرصه‌ بین المللی انجام می‌دهد و به نوعی هم کشورهای عرب مرتجع منطقه را با خود همراه کرده است اما باید بداند شکست می‌خورد. 

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا مردم مسلمان منطقه این پیمان‌ها را نخواهند پذیرفت چرا آن را به نفع کشورشان نمی‌دانند و می‌دانند این قضیه در آینده نه چندان دور چه پیش می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز