خبرگزاری کار ایران

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

فاجعه ۱۷ شهریور را برای جوانان تبیین کنیم تا سلطنت‌طلب‌ها به خود اجازه تطهیر رژیم پهلوی را ندهند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۷۹

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فعالان فضای مجازی به تبیین ابعاد مختلف فاجعه ۱۷ شهریور در فضای رسانه بپردازند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص مراسم های ویژه ۱۷ شهریور در استان تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۷ شهریور یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در این روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی با حمایت اربابان آمریکایی خود مردم بی دفاع را به گلوله بستند و صدها نفر را به خاک وخون کشیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اهمیت این روز در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم این فاجعه دردناک، بی رحمی و جنایات رژیم طاغوت برای مردم خصوصا جوانان عزیز تبیین گردد تا سلطنت طلب ها  و وابستگان آنها به خود اجازه تطهیر رژیم پهلوی را ندهند.

حجت الاسلام محمودی افزود: این جنایت با هدایت اربابان آمریکایی و اسرائیلی صورت گرفته و این لکه ننگ از دامان آنها پاک نخواهد شد.

وی افزود: به همین مناسبت هر سال مراسم و برنامه های ویژه ای در تهران برگزار می شود که امسال نیز با توجه به شرایط حاضر و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودتر انجام خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: صبح دوشنبه ۱۷ شهریور مزار شهدای ۱۷ شهریور در بهشت زهرا (س) گلباران خواهد شد و عصر دوشنبه در میدان شهدا محل شهادت شهدای عزیز مراسم خواهیم داشت و سخنران مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی در پایان سخنان خود از فعالان فضای مجازی خواست به تبیین ابعاد مختلف این رخداد مهم در فضای رسانه پرداخته و از شهدای مظلوم ۱۷ شهریور تجلیل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز