خبرگزاری کار ایران

توضیحات دادستان ایلام درباره حادثه انفجار خودروی حامل سیلندرهای گاز

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۰۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار خودروی حامل سیلندرهای گاز کلر صادراتی به عراق، گفت: جزییات این موضوع هنوز مشخص نیست، اما راننده خودرو دستگیر شده است.

به گزارش ایلنا، افشار خسروی زاد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از تشکیل پرونده قضایی در پی حادثه انفجار روز گذشته خودروی حامل سیلندرهای گاز کلر صادراتی به عراق در روستای زنجیره علیا واقع در شهرستان چرداول استان ایلام خبر داد و گفت: این حادثه در دست کارشناسی است و جزییات آن هنوز مشخص نشده و راننده خودرو دستگیر شده است.

وی در تشریح جزییات حادثه مذکور افزود: این خودرو از مبدا تبریز به مقصد عراق در حرکت بود و برای رسیدن به مقصد باید از مرز مهران می‌گذشت؛ راننده طی مسیر، در یکی از روستاهای ایلام توقف می‌کند که مشخص نیست به چه دلیل یکی از کپسول‌ها دچار انفجار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، گفت: در پی این حادثه تعدادی از هموطنانمان مسمومیت پیدا کردند و برخی نیز که بیماری زمینه‌ای داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت ۲۱۷ نفر در اثر حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول این استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز