خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

زنگ مهر «ایثار و شهادت» در جوار مزار سپهبد شهید سلیمانی نواخته شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۰۹۲

زنگ مهر «ایثار و شهادت» امروز شنبه ۱۵ شهریور همزمان با بازگشایی مدارس در کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی نواخته شد.

به گزارش ایلنا، رییس سازمان بسیج مستضعفان، معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و جمعی از فرماندهان و مسئولان استانی در آیین نواخته شدن زنگ مهر، ایثار و شهادت در کرمان حضور داشتند. 

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر "ایثار و شهادت در گلزار شهدای کرمان ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ما نشان داد یک انسان چقدر می تواند بزرگ و فراتر از ظرف های زمان و مکان در قلب همه مردم جا شود.

رضوان حکیم زاده ضمن اشاره به منش شهید سلیمانی افزود: مسئولان آموزش و پرورش با شهید سلیمانی عهد می بندیم که بیش از هشت میلیون دانش آموز دبستانی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نوآموز را به گونه ای تربیت کنیم که قدم در جای پای این شهید بزرگ بگذارند.

وی ادامه داد: ما قصه شجاعت، ایمان و دینداری شهید سلیمانی را برای دانش آموزان این سرزمین بازگو می کنیم تا همه راه ایشان را ادامه دهند و سرباز وطن باشند.

در این آیین بر نهادینه شدن مکتب سپهبد شهید سلیمانی در بخش های مختلف جامعه تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز