خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون بهداشت مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۸۹۷

رئیس سازمان تامین اجتماعی روز یک شنبه با حضور در کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص اقدامات انجام شده سازمان متبوع خود گزارش می‌دهد.

به گزارش ایلنا،کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

در روز یک شنبه استماع گزارش ریاست سازمان تامین اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی سازمان در دستور کار کمیسیون بهداشت ودرمان قرار دارد.  

در روز سه شنبه نیز پس از جلسه هیات رئیسه کمیسیون، طرح تخصیص ارز با نرخ ترجیحی به کالاهای اساسی و لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تمپره در مورد ارائه منابع مخابراتی برای کاهش بلا و عملیات امدادی در کمیسیون بهداشت مجلس بررسی می‌شود.

در نشست نوبت عصر روز سه شنبه نیز استماع گزارش ریاست دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا.. در خصوص پلاسما درمانی و میزان اثر بخشی آن در بیماران کرونائی در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار دارد.

گفتنی است، کمیته دارو و غذا روز یکشنبه به بررسی پیش نویس قانون جامع دارو و غذا با حضور مسئولین سازمان غذا و دارو ، اتاق بازرگانی و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی می‌پردازد. همچنین جسله کمیته هلال احمر نیز روز سه شنبه به بررسی تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر اختصاص پیدا خواهد کرد. کمیته طرحها و لوایح کمیسیون بهداشت  نیز روز دوشنبه طرح جهش تولید دانش بنیان  را بررسی خواهد کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز