خبرگزاری کار ایران

منادی سپیدان خبر داد؛

بررسی روند بازگشایی مدارس با حضور حاجی میرزایی در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۸۸

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هفته آینده در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش، روند بازگشایی مدارس در این کمیسیون بررسی می‌شود.

به گزاریش ایلنا، علیرضا منادی سپیدان با اشاره به بازگشایی مدارس از روز شنبه، تصریح کرد: چند روز پیش به منظور بررسی چگونگی بازگشایی مدارس جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش داشتیم.

وی افزود: طبق اعلام آقای حاجی میرزایی وزارت آموزش و پرورش به دنبال برگزاری حضوری کلاس‌ها بر اساس اجرای پروتکل‌های بهداشتی است، یعنی اگر شهری طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در وضعیت قرمز نباشد کلاس‌های مدارس آن طی نوبت‌های ۱۰ نفره به صورت توامان حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش در خصوص تمهیدات اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: نرم افزار شاد تقویت شده است و صدا و سیما و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم پای کار هستند، در ایده خوبی نیز سیمکارت‌های کنترل شده‌ای تهیه کردند که شامل بسته‌های آموزشی است، علاوه بر آموزش دانش آموزان نیز برنامه‌هایی برای آموزش خانواده‌ها در راستای آموزش در خانه تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کشور به دلیل شیوع کرونا بحرانی است لذا نباید انتظار داشته باشیم که کیفیت آموزش در این شرایط با کیفیت آموزش در کلاس‌های حضوری پیشین برابر باشد، برداشت ما این است که با توجه به شرایط پیش رو در سال تحصیلی جاری بیش از ۸۰ درصدکلاس‌های مدارس به صورت مجازی برگزار شود.

منادی یادآور شد: کمیسیون آموزش و نمایندگان مجلس چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و همچنین کیفیت آموزش را رصد و از طریق مجلس پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز