خبرگزاری کار ایران

قرارداد ویلتموس در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۰۱

اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس در هفته آتی میزبان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس سازمان زندان ها و مسئولان وزارت علوم و شورایعالی انقلاب فرهنگی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، نشست هیات رئیسه و روسای کمیته‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در روز یکشنبه (۱۶ شهریورماه) برگزار می‌شود و سپس نشستی با رئیس و معاونان سازمان بازرسی کل کشور خواهند داشت.

همچنین کمیسیون اصل نود در روز سه‌شنبه (۱۶ شهریورماه) بعد از برگزاری نشست هیات رئیسه و روسای کمیته‌های کمیسیون، با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور جلسه‌ای برگزار خواهد کرد.

در همین روز، اعضای کمیسیون اصل نود به بررسی «طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای تقویت و کارآمدسازی کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی» خواهند پرداخت.

کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه خواهد داشت و نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون درباره قرارداد سرمربی سابق تیم ملی کشور در روز شنبه برگزار می‌شود.

همچنین کمیته فرهنگی و اجتماعی در روز دوشنبه با شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده و در روز سه‌شنبه با مسئولان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه برگزار می‌کند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز