خبرگزاری کار ایران

بندهایی از لایحه قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۴۶۴

مجوع تشخیص مصلحت نظام بررسی ماده ۲۸ لایحه قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد ، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان را ادامه داد.

به گزارش ایلنا، در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام و در ادامه بررسی ماده ۲۸ لایحه قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد ، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان ، پس از بحث و تبادل نظر اعضا و طرح دیدگاه ها ، بندها و تبصره این ماده در خصوص وظایف شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی، به شرح ذیل به تصویب رسید:

الف - ایجاد هماهنگی در اعمال نظارت قانونی دستگاه های نظارتی برای جلوگیری از تداخل در وظایف یکدیگر و انجام کارهای موازی.

ب - هماهنگی در تهیه شاخص های اندازه گیری میزان سلامت اداری در دستگاه های موضوع بندهای (الف)، (ج) و (د) ماده (۲) این قانون و اعلام عمومی آنها.

ج - اندازه گیری میزان سلامت اداری و هماهنگی در تهیه گزارش کل کشور و اعلام نتایج آن.

د - هماهنگی اقدامات دستگاه های مشمول قانون درباره عملکرد و اجرای برنامه های پیشگیرانه و مقابله با فساد، اعلام قوت ها و ضعف ها و ارائه پیشنهاد به دستگاه های مسئول.

تبصره - مقرر شد روسای دستگاه های عضو، ظرف ۳ ماه شیوه نامه اجرایی شورا را تهیه و تصویب نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز