خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون بهداشت در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

ستاد مبارزه با کرونا با وجود رفتارهای بخشی از جامعه نمی‌تواند به هدف خود برسد/ تمهیدات وزارت بهداشت برای موج بعدی شیوع بیماری در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۷۹۴

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از استخدام تعدادی پرستار به منظور افزایش کادر درمان کشور پیش از شیوع موج جدید بیماری خبر داد.

همایون سامه‌یح بخت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره هشدار رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران مبنی بر این‌که حدود ۱۴ روز دیگر موج جدیدی از کرونا را در کشور باتوجه به سفرهایی که طی چند روز اخیر انجام شد خواهیم داشت؛ و اینکه باید چه کرد تا به آمار مرگ روزانه بالای ۲۰۰ نفر بازنگردیم، گفت: یک مسئول در کشور با توجه به امکانات و اختیاراتی که در توان دارد، تمام همتش را می‌گذارد تا جلوی یک مشکلی را بگیرد اما با برخی از رفتارها در جامعه نمی‌شود به هدفش برسد. 

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین شیوع بیماری کرونا در کشور را در نظر بگیرید، تعدادی از مسئولان تلاش می‌کنند جلوی شیوع بیشتر بیماری را بگیرند اما بعضی از افراد جامعه که تعدادشان هم کم نیست به آن چیزی که گفته می‌شود، عمل نمی‌کنند و موج جدید به راه می‌اندازند بعد می‌گویند چه کنیم؟!

وی تاکید کرد: وضعیت قرمز کشور باعث شده است بسیاری از سفرهای خارجی به داخل لغو شود، هواپیمایی‌ها فعالیت ندارند و آژانس‌های هواپیمایی کار نمی‌کنند. 

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مراودات اقتصادی است که باعث رونق گرفتن اقتصاد کشور می‌شود اما مشاهده می‌کنید به دلیل برخی از رفتارهای غلط مشکل اقتصادی داریم.

وی ادامه داد: چه بسا اگر بسیاری از گفته‌ها و اقدامات رعایت می‌شد، امروز مشکلی نداشتیم اما به دلیل رفتار گروهی که تعدادشان هم در جامعه کم نیست، مشاهده می‌کنیم که کل کشور گرفتار شده است! خب این کارها اشتباه است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اینکه بیم آن می‌رود با شروع موج بعدی کادر درمان که این روزها بسیار خسته است بیش از پیش دچار آسیب شود آیا اقداماتی برای جلوگیری از این امر صورت خواهد گرفت یا خیر، بیان کرد: وزارتخانه در فکر است و اقداماتی هم صورت گرفته است. جلساتی را در مجلس با وزارت بهداشت برگزار کردیم، وزارتخانه گفت که تعدادی به کادر درمان از طریق استخدام پرستاران اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز