خبرگزاری کار ایران

در هتل کوبورگ وین؛

نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۷۳۶

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان وزرای خارجه و مدیران سیاسی کشور‌های ایران، روسیه، چین، فرانسه، آلمان، انگلیس و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور معاونان وزرای خارجه و مدیران سیاسی کشور‌های ایران، روسیه، چین، فرانسه، آلمان، انگلیس و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین آغاز شد.
پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام، گفتگو‌های دوجانبه و چندجانبه بین کشور‌های عضو برجام صورت گرفت.

عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان روز گذشته، با برخی از رؤسای هیئت‌های شرکت‌کننده در نشست، دیدار‌های دوجانبه داشت. همچنین نشست‌های کارشناسی اعضای برجام نیز روز دوشنبه برگزار شد.

عراقچی پس از نشست کمیسیون مشترک برجام، با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

به دلیل ویروس کرونا تدابیر جدیدی برای خبرنگارانی که این نشست را پوشش می‌دهند درنظر گرفته شده است. برهمین اساس خبرنگاران اجازه استقرار در لابی هتل کوبورگ را ندارند و عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های مختلف هم نمی‌توانند از داخل نشست یا نشست مطبوعاتی که قرار است پس از پایان مذاکرات انجام شود تصویری بگیرند و تنها فیلمبردار اتحادیه اروپا اجازه گرفتن تصاویر و فیلمبرداری از شروع نشست و نشست مطبوعاتی را دارد و سپس در اختیار خبرنگاران رسانه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز