خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

مردم باید بدانند که پروژه‌های شهرشان چه وقت تکمیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۵۵

​رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت بررسی پروژه‌های استان خوزستان و تلاش برای بهره برداری از آنها تاکید کرد و گفت: وظیفه نخست مجلس نظارت دقیق بر پروژه ها، کارها و اعتبارات است و مردم باید بدانند که پروژه های شهرستان شان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می شود.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه ۱۱ شهریور) درگلزار شهدای شهر آبادان در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف نظارت میدانی بر حوزه های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان گفت: نخست باید از شهدای گرانقدر خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر یاد کنیم. این دو شهر نگین دفاع مقدس هستند و من مظلومیت های سال های ۵۹ و ۶۰ این دو شهر را به خاطر دارم. حال امیدوارم با همان روحیه جهادی آن زمان بتوانیم با تلاش و کار جدی که در حقیقت توقع شهدا از ما است، مشکلات استان را حل کنیم. 

وی ادامه داد: عزیزی در اسکله آبادان به من می گفت که اگر واقعا خوزستان دین خود را ادا کرده و حقی دارد، چرا حق آن را ادا نمی کنید؟ قطعاً این حرف، حرف بجا و حقی است و مطمئناً و ان شاء الله با همان روحیه این مسائل را دنبال می کنیم.

قالیباف افزود: حضور در استان خوزستان همراه با روسای کمیسیون ها و نمایندگان استان، اولین نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی است، حال وظیفه نخست خودمان را نظارت دقیق بر پروژه ها، کارها و اعتبارات می دانیم و حق مردم است که بدانند که پروژه های شهرستانشان در چه وضعیتی قرار دارد و چه وقت تکمیل می شود. 

و با بیان این که در آستانه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه هفتم توسعه در مجلس قرار داریم تاکید کرد: این بازدیدها می تواند هم در حوزه نظارتی و هم درحوزه قانونگذاری موثر باشد تا بخشی از مشکلات خوزستان را با کمک قوه مجریه حل کنیم. البته طبیعتاً وظیفه اجرایی برعهده آن عزیزان دولت است، اما شناخت این پروژه ها می تواند به ما در مجلس در حوزه ریل گذاری کارها و توجه به مسائل مهم استان خوزستان از جمله فاضلاب، آب های سطحی، نخیلات و سدهای تنظیمی بهمنشیر کمک کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز