خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ دوم رودباری:

رسالت اصلی دانشگاه شهید ستاری تربیت افسرانی با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۳۸۷

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری قیام عاشورا را یک مکتب فکری و نطام سیاسی بزرگ دانست و گفت: رسالت اصلی دانشگاه شهید ستاری، تربیت افسران مومن، متعهد، با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان عزادار اباعبدالله الحسین(ع) ضمن بیان فرازی از زیارت عاشورا و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای ایشان با بیان اینکه امروز واقعه و قیام عاشورا فقط یک حادثه در تاریخ تشیع محسوب نمی شود، گفت: این قیام، یک مکتب فکری، نظام سیاسی و یک مجموعه فرهنگی - اخلاقی بزرگ است.

وی فرهنگ را مهم‌ترین عامل بسترساز در رشد و بالندگی فردی و اجتماعی هر جامعه انسانی عنوان کرد و افزود: ظلم‌ستیزی، عزت، آزادگی، ایثار و شهادت از مهم‌ترین و اصلی ترین مؤلفه های فرهنگ عاشوراست.

فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری خاطرنشان کرد: رسالت اصلی دانشگاه علوم و فنون هوایی، تربیت افسران مومن، متعهد، متخصص، متدین با روحیه ایثارگری، سلحشوری و شهادت طلبی می باشد و همه این مفاهیم در فرهنگ عاشورایی نهفته است.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری با اشاره به اینکه عزاداری های محرم در زندگی فردی و دانشگاهی دانشجویان نفوذ کرده و در باورهای آنها اثر گذاشته است، افزودد: این توفیق خدمت، افتخار بزرگی است که در این برهه از تاریخ و تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی و زعامت فرماندهی معظم کل قوا و در راستای دفاع از ملت، تمامیت ارضی کشور، آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت زمینه سازی و شکل‌گیری تمدن بزرگ نوین اسلامی؛ نصیب ما سربازان شده و مأموریتی الهی محسوب می شود که باید قدردان این نعمت گرانسنگ باشیم.

گفتنی است، مراسم امسال ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با شکوه خاصی در دانشگاه هوایی شهید ستاری نهاجا برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز