خبرگزاری کار ایران

نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با هدف برسی مسائل و مشکلات زندان‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۳۳۰

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بر بررسی افزایش اعتبارات و بودجه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با هدف برسی مسائل و مشکلات زندان‌ها و زندانیان در ستاد اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.

در این نشست که به دعوت مدیرکل زندان‌های استان برگزار گردید، پیرامون بررسی افزایش اعتبارات و بودجه، اجرای قانون تسری ویژه کارکنان مصوب سال ۹۱، رفع مشکلات بهداشتی و درمانی زندانیان و همچنین معیشت و اشتغال و آموزش خانواده‌های آنان بحث و بررسی شد.

ضیائی فرد مدیرکل زندان‌های استان اصفهان در این نشست با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان از حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مجموعه زندان مرکزی اصفهان قدردانی کرد.

وی با اشاره به کار زندانبانی گفت: یکی از سخت‌ترین مشاغل در نظام جمهوری اسلامی شغل زندانبانی است که امروز علیرغم تمامی مسائل و مشکلات موجود- پرسنل زندان‌های استان باحضوری ایثارگرانه تلاش وافر دارند.

ضیائی فرد اظهار کرد:در طی مدتی که ویروس منحوس کرونا در کشور و استان انتشار یافته، کارکنان زندان‌های استان نه تنها از موضوع دورکاری و مرخصی‌های مربوطه و لازم استفاده نکرده اند، بلکه بصورت شیفت‌های ۲۴ ساعته در زندان‌ها حضور و به انجام وظیفه پرداخته اند.

ضیائی فرد در بخش پایانی به اقدامات صورت گرفته و دستاورد‌های حاصل شده در زندان‌ها پرداخت و خواستار توجه جدی به مسائل حمل ونقل، معیشت، بهداشت و درمان، آموزش وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی زندانیان و خانواده‌های آنان گردید.

بیشتر بخوانید:

جلسه شورای قضایی اصفهان با حضور اعضای مجمع نمایندگان برگزار شد

در این نشست پس از بحث وبررسی پیرامون مسائل مطرح شده با دیگر نمایندگان، خاتمی رئیس مجمع نمایندگان استان در طی سخنانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های جهادگونه و ایثارگرانه پرسنل قدردانی کردو پیرامون پیگیری اعتبارات و مصوبه سال ۹۱ مجلس در خصوص قانون تسری قول مساعد داد.

وی گفت: حل مشکلات زندان‌ها پس ازمکاتبه استان در کمیته‌های حقوقی و قضایی مجلس که خوشبختانه دو تن از نمانیدگان مردم استان در آن حضور دارند بررسی و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان در پایان سخنانش همچنین با تاکید بر اشتغال هر چه بیشتر مددجویان در زندان‌ها و خارج از زندان‌ها با حضور بخش خصوصی از نمایندگان خواست تا جهت برون رفت از مشکلات موجود با ارائه طرح‌ها وقوانین لازم –گره‌ای از مشکلات زندان‌ها بازگشایی کنند.

شایان ذکر است:قبل از نشست، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی اصفهان بازدید و از نزدیک آخرین وضعیت را بررسی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز