خبرگزاری کار ایران

چمران در گفت‌وگو با ایلنا:

برای انتخابات، در سازوکار شورای ائتلاف اصلاحاتی انجام می‌شود/ هنوز وارد مباحث انتخاباتی نشده‌ایم/ دولت منتخب نباید به فکر خود و دوستانش باشد

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۷۲

نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: شورای ائتلاف بر جای خود باقی است و کار خود را برای انتخابات سال آینده انجام می‌دهد، اما قطعا و یقینا اصلاحاتی در روش‌های آن به وجود می‌آید.

مهدی چمران فعال سیاسی اصولگرا و نایب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین فعالیت‌های این شورا در راستای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما در شورای ائتلاف هنوز وارد مبحث انتخابات نشده‌ایم اما هر زمان که در این خصوص بحثی مطرح شده و تصمیم‌گیری‌ انجام شود، حتما آن را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: علی‌القاعده شورای ائتلاف بر جای خود باقی است و کار خود را در این راستا انجام می‌دهد، اما قطعا و یقینا اصلاحاتی در روش‌های آن به وجود می‌آید.

چمران همچنین درخصوص ویژگی‌ها و شاخصه‌های مدنظر خود برای دولت آینده، ابراز داشت: نه فقط در سال آینده بلکه هر دولتی که می‌خواهد بر سر کار بیاید و امور کشور را در دست بگیرد، باید کاربلد و متعهد باشد. یعنی تخصص و تعهد را به صورت همزمان با هم داشته باشد.

وی افزود: به عبارت دیگر دولتی که در جمهوری اسلامی در راس کار قرار می‌گیرد باید احساس جهادی‌گری، انقلابی‌گری، خدمت‌رسانی به مردم و اعتقاد واقعی به خدمت الهی داشته باشد، در عین حال که این تعهدات را دارد، نیاز است که چه در عرصه سیاسی و اقتصادی یا در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی کاردان هم باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تصریح کرد: دولت منتخب نباید به فکر خود یا دوستانش باشد بلکه باید به فکر مردم باشد و منافع عامه مردم، کشور و انقلاب را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز