خبرگزاری کار ایران

در دفتر رئیس جمهور برگزار شد؛

دومین روز از مراسم عزاداری سالار شهیدان با حضور روحانی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۱۵

دومین روز از مراسم عزاداری سالار شهیدان با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم ماه محرم‌الحرام با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای دولت و مسئولین نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمود رستگاری در سخنانی با اشاره به اهمیت استقامت در راه خدا، گفت: خداوند متعال به پیامبر(ص) می گوید که در برابر سختی و سنگینی بار مسئولیت و همچنین دشمنان و نفاق، استقامت و صبر پیشه نماید و البته می فرماید این استقامت تنها مربوط به تو نیست بلکه همه کسانی که دعوت الهی را قبول کرده اند نیز باید صبر و ایستادگی به خرج دهند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان در صحنه کربلا صبر واستقامت را به زیبایی به نمایش گذاشتند، گفت: درخصوص موضوع استقامت باید توجه داشت که فقط برای رضای خدا و به دور از افراط و تفریط و توام با ادب و اعتدال باشد.

در این مراسم همچنین یکی از مداحان اهل بیت (ع) در مظلومیت امام حسین علیه السلام  و یاران با وفای آن حضرت، مرثیه سرایی و نوحه خوانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز