خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

سردار سلیمانی روز بسیج اصناف را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۶۸۷

رییس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی روز بسیج اصناف را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی به مناسبت روز بسیج اصناف، پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

از روزگاران گذشته تا به امروز و در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسبه، بازاریان، اصناف و تجار و همه کسانی که داد و ستد می‌نموده اند انسان‌هایی متقی، متدین و دوش تا دوش علمای دین و در کنار آنها بوده اند. اعتقادات افزون کسبه در دین و تقوی موجب گردیده که همیشه و در همه عرصه‌های گوناگون سیاسی و دینی حضور پررنگ و تأثیرگزار داشته باشند.

در مبارزه های دوران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در 8 سال دفاع مقدس نیز اصناف خوش درخشیدند و با نثار جان پاک خود و گذشتن از اموال و دارایی خود و کمک‌های مالی برای جهاد در راه پروردگار عالم نام خود را در سرلوحه این برگ زرین ثبت نمودند، همچنان که چهارم شهریور ماه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی به نام روز بسیج اصناف نامگذاری گردیده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات کسبه، بازاریان، اصناف و تجار گرانقدر در راه اعتلای اسلام عزیز و خدمت به مردم، روز بسیج اصناف را به همه شما صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم. موفقیت روزافزونتان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم. امیدوارم روح بلند این شهید بزرگوار یاری گر همه شما عزیزان برای موفقیت هرچه بیشتر و نیل به آرمان‌های انقلاب باشد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضفین

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز