خبرگزاری کار ایران

ورود مدعی‌العموم به اخذ وجه از کامیون‌داران در ازای صدور حواله بار

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۴۵۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از ورود مدعی‌العموم به نحوه صدور حواله بار برای کامیون‌داران خبر داد.

به گزارش ایلنا، عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از ورود مدعی العموم به نحوه صدور حواله بار برای کامیونداران خبر داد و گفت: اخذ مبلغ پنج هزار تومان از رانندگان با توجه به اینکه غیرقانونی بود، منتفی اعلام شد.

وی در این زمینه اعلام کرد: راننده‌ها پیش از این در ازای صدور حواله بار پولی پرداخت نمی‌کردند، اما انجمن موسسات و شرکت‌های حمل و نقل فیروزکوه با توافق با انجمن صنفی رانندگان کامیون، رانندگان کامیون را به پرداخت مبلغ پنج هزار تومان مکلف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اظهار کرد: این مبالغ ممکن بود در سال به میلیون‌ها تومان و حتی میلیارد برسد و با توجه به مشکلات کامیونداران دادستانی از حیث حقوق عامه به این موضوع ورود کرد.

وی اظهار کرد: تعدادی از کامیونداران نسبت به این موضوع معترض بودند و با توجه به اهمیت موضوع شخصا" در محل حاضر و اظهارات آن ها را شنیدم.

رضایی گفت: جلسه‌ای با حضور نمایندگان رانندگان و مسئولان مربوطه جلسه‌ای برگزار شد و اخذ مبلغ پنج هزار تومان از رانندگان با توجه به اینکه غیرقانونی بود، منتفی اعلام شد و مبلغ یک و نیم درصد که مازاد از رانندگان گرفته می‌شد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: ورود دادستانی به این موضوع سبب خشنودی رانندگان کامیون شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز