خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

دشمنان همواره به دنبال تحقیر و مقابله با فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۲۷

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش و منزلت کارمندان بسیار قابل تقدیر است، گفت: زیرا دشمنان همواره به دنبال تحقیر و مقابله با فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا یزدی" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ امروز در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: هفته دولت و هفته کارمندان خدوم، ارزش بالایی دارد به همین جهت این جشنواره که به‌منظور تقدیر از کارمند تراز انقلاب برگزار شده، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ارزش و منزلت کارمندان بسیار قابل تقدیر است، گفت: زیرا دشمنان همواره به دنبال تحقیر و مقابله با فعالیت دستگاه‌های اجرایی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تاکید کرد: ما بیش از ۱۲۰ هزار مدیر و چند میلیون کارمند در سطوح مختلف داریم، اما از این تعداد افراد بسیار کمی تخلف می‌کنند،  این در حالی است که دشمنان و کسانی که متوجه ابعاد قضایا نیستند، اذهان عمومی را در داخل و خارج به این سمت می‌برند که تعداد زیادی متخلف وجود دارد.

سردار یزدی افزود: اما این‌گونه نیست که بگوئیم شرایط دستگاه‌های اجرایی کشور به نسبت سایر کشورها وخیم است چون تمام حرف‌هایی که درباره اختلاس گفته می‌شود، این‌گونه نیست که تمام مبلغ را برداشته و رفته باشند. به‌عنوان مثال اگر تمام اعدادی را که درباره اختلاس‌ها طی ۱۰ سال اخیر گفته می‌شود، جمع کنیم به عددی حدود ۸۰ هزار میلیارد تومان می‌رسیم؛ عددی که در بودجه ۱۰ ساله کشور رقمی نیست، هرچند که یک ریال آن هم زیاد است.

وی تاکید کرد: این تحریف باعث می‌شود که مردم واکنش‌های منفی نشان دهند و این را مثلاً می‌توان در کاهش مشارکت در انتخابات دید.

فرمانده سپاه تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه در ماجرای کرونا، کادر پزشکی کشور با ازخودگذشتگی باعث شد که بتوانیم با گسترش این ویروس مقابله کنیم، افزود: در حالی‌که در اوایل گسترش کرونا معاندین انقلاب با تبلیغات سوء، عنوان می‌کردند که به زودی در برابر این ویروس دست‌هایمان را بالا می‌بریم.

سردار یزدی گفت: امیدواریم که بتوانیم در سال‌های آینده جشنواره شهید رجایی و کارمند تراز انقلاب اسلامی را به‌صورت مشترک برگزار کنیم تا انتخاب کارمند نمونه کشور برای مردم بیشتر متجلی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز