خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ارتش اولین مجموعه‌ای بود که در مقابله با ویروس کرونا وارد عمل شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۷۴۸

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در هجدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز این نیرو گفت: سطح آمادگی رزمی کارکنان نیروی زمینی ارتش نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافت

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از کارکنان ممتاز این نیرو گفت: کارکنانی که در طول سال و در تمامی ماموریت ها، کارها را به نحو شایسته انجام دادند به درجه ممتازی نائل می شوند و  وظیفه ما است تا مسیر پیشرفت را برای آنها مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش سال ۹۸  را با حضور گسترده در حوزه مردم یاری آغاز کرد افزود: از ابتدای سال ۹۸ در چندین استان کشور حادثه جاری شدن سیل ویرانگر را داشتیم که یگان های بلیات نزاجا با تمام قدرت در استان های گلستان‌، مازندران، لرستان، فارس و خوزستان وارد عمل شد و اقدامات موثری را از خود به نمایش گذاشت .

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: در سیل گلستان، ارتش قبل از ستاد بحران حضور داشت، تصریح کرد: تحرک و آمادگی یگان های ارتش به ویژه در حوزه مردم یاری در کمک به سیل زدگان برای همگان ثابت شده است ‌ و نیروی زمینی ارتش در این حوزه با تمام وجود در خدمت مردم است.

وی در ادامه به حضور موثر مجموعه بهداشت و درمان نزاجا در حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و گفت: در تمام حوادث، کارکنان اداره بهداشت و درمان ارتش و نیروی زمینی با برپایی بیمارستان های صحرایی در کنار ملت بودند و در حوزه سلامت خدمات ارزنده ای را ارائه کردند .

جانشین نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: در روزهای پایانی سال ۹۸ کشور درگیر ویروس منحوص کرونا شد، ارتش اولین مجموعه ای بود که در مقابله با این ویروس وارد عمل شد، برپایی بیمارستان های صحرایی، برپایی نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ، ضدعفونی معابر و اماکن، کمک های مومنانه و .... از جمله خدمات ارزنده ای بود که ارتش انجام داد و هنوز هم در حال فعالیت است .

امیر سرتیپ نعمتی در بخش دیگری از سخنانش به تقدیم شهدای حوزه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد:  بیمارستان های ارتش در حوزه ویروس کرونا در خدمت مردم بودند و تمام کادر پزشکی بیمارستان ها در سراسر کشور در کنترل ویروس کرونا پای کار بودند و هنوز نیز هستند که در این راه نیز شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کرده اند .

وی ادامه داد: رسالت اولیه نیروهای مسلح تامین امنیت و دفاع از کشور است، اما امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها با قدرت وارد عمل می شوند و هر جا که حضور پیدا کردند با عملکرد  بسیار مطلوب و موثری ماموریت خود را انجام داده اند .

سرتیپ نعمتی در پایان گفت ؛ سطح آمادگی رزمی کارکنان نزاجا نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافت و این ارتقای آمادگی رزمی را مدیون تلاش شبانه روزی فرماندهان و تک تک کارکنان هستیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز