خبرگزاری کار ایران

لحظاتی پیش؛

سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور‌ رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۲۸

سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور امروز و همزمان با هفته دولت توسط معاون حقوقی رئیس جمهور و جمعی از استادان برتر رشته حقوق در دانشگاه های کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سند اصلاح و توسعه نظام حقوقی کشور امروز و همزمان با هفته دولت توسط معاون حقوقی رئیس رونمایی شد.

بر اساس این گزارش فریدون نهرینی، معاون حقوقی معاون رئیس جمهور، گفت: پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر آسیب شناسی نظام حقوقی کشور و با تاکید معاون حقوقی ریاست جمهوری این سند که با همکاری بیش از ۱۰۰ تن از  استادان و صاحبنظران رشته حقوق از دانشگاه ها و پژوهشگاه های برتر کشور تهیه شده است، حاصل سلسله مطالعات آسیب شناسی وضعیت نظام حقوقی کشور در امور آموزش، پژوهش و اجرا و مدیریت حقوقی کشور، در قالب هفت کارگروه علمی است.  

امیرحسن نیاز پور، مدیر کل حوزه معاونت حقوقی رئیس جمهور نیز در مورد این سند گفت: نسخه اولیه این سند پس از بررسی و مطالعات آسیب شناسانه در جلسات متعدد شورای علمی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت. این سند نقشه راه تحول در عرصه های مختلف حقوق در کشور از جمله نظام آموزشی، پژوهشی و مدیریت حقوقی در کلیه حرفه های وکالت، قضاوت و کارشناسان حقوقی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز