خبرگزاری کار ایران

درپیامی؛

سردار سلیمانی روز پزشک را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۵۷۱

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز پزشک، این روز را به جامعه پزشکی ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی متعهد و خدمتگزار در جای جای میهن اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دوا و ذکره شفاء

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف و کرم الهی التیام می‌بخشند و فرزندان و مردمان غیور ایران اسلامی سلامت جسمی و روحی خود را مرهون تلاش و زحمات طبیبان دردآشنا و دانشمندان توانمند و متعهدی هستند که تصویر باشکوهی از ایثارگری، تلاش و خلاقیت در عرصه‌های متنوع و گستره وسیع علم پزشکی و مسائل مرتبط با سلامت مردم را به منصه ظهور رسانند، خدمات ارزنده و تلاش‌های صادقانه جامعه پزشکی کشور گویای این حقیقت است.

حضور پرشور و تأثیرگذار اطبا کشور در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به جامعه خصوصا دوران پرافتخار دفاع مقدس که روپوش سفیدشان را کفن به خون آغشته خود کردند و همچنین در ماه‌های گذشته که بازهم سربازان خط مقدم جبهه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا بودند، از چشم‌های بینای کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن اغتنام فرصت یکم شهریور ماه زادروز حکیم بوعلی سینا بزرگ دانشمند و طبیب برجسته  نامدار ایرانی جهان اسلام و روز فرخنده پزشک این حرفه مقدس را به جامعه پزشکی متعهد و خدمتگزار در جای جای میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز