خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری:

تحقق ۶۲ هزار میلیارید مطالبات تامین اجتماعی از دولت

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۵۲۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط مطلوبی فراهم شده تا دولت برخی از بدهی‌های خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد، گفت : اکنون با اعتمادی که میان دولت و سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده، بسیاری از مطالبات سازمان در حال وصول است و نخستین ثمره آن وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان منابع بوده و بزودی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر وصول و محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم گرامی‌داشت شصتمین سالروز تأسیس بانک رفاه، افزایش سرمایه بانک رفاه را ضروری دانست و گفت: امیدواریم خدمت‌رسانی به جامعه هدف بانک بیش از پیش گسترش یابد. خدمت رسانی با کیفیت به عموم مشتریان بانک ضروری است، اما کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی که در شمار مخاطبان این بانک قرار دارند، باید از کرامت والاتری نزد بانک برخوردار باشند و خدمات ویژه‌ای به آنها ارائه شود.
وی با اشاره به خدمات بانک برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، گفت: تأسیس باشگاه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهم ترین آنها به شمار می‌رود و قابل تقدیر است. افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه از دو به پنج میلیون تومان و حذف ضامن، از دیگر امور با ارزشی است که در بانک رفاه کارگران انجام شده است.
شریعتمداری ضمن قدردانی از مدیریت بانک رفاه  و تلاش کارکنان آن در خدمت رسانی، گفت: ارائه طیف بسیار متنوعی از خدمات و محصولات همراه با نوآوری و خلاقیت، بالا بردن سطح کفایت سرمایه‌ و ایجاد یک بانک پاسخگو از ویژگی‌های کنونی بانک است. 
وی ضرورت تدوین میثاق ‌نامه میان مدیران، کارکنان و بانک را مورد تأکید قرار داد و افزود: تدوین این میثاق‌نامه و آگاهی به اصول، موازین و استانداردهای عملکردی می‌تواند تأثیر ویژه‌ای بر ارتقا و اعتلای بیش از پیش بانک داشته باشد و لازم است برای نظارت بر حسن اجرای میثاق‌نامه، کمیته‌های مختلفی در بانک شکل بگیرد.
وزیر تعاون جلب اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه امروز همه ما بالا بردن سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی است. نظام بانکی و بانک رفاه  با شفافیت عملکردی می‌تواند  نقش تأثیرگذاری در این حوزه داشته باشد، ایجاد سلامت و صلاح به جای فساد در مجموعه نظام بانکی  این  امر مهم را به منصه ظهور می‌رساند .
وی با اشاره به اینکه شرایط مطلوبی فراهم شده تا دولت برخی از بدهی‌های خود را به سازمان تأمین اجتماعی بپردازد، گفت : اکنون با اعتمادی که میان دولت و سازمان تأمین اجتماعی به وجود آمده، بسیاری از مطالبات سازمان در حال وصول است و نخستین ثمره آن وصول ۳۲ هزار میلیارد تومان منابع بوده و بزودی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر وصول و محقق می‌شود.
شریعتمداری اضافه کرد : براساس وصول این میزان از مطالبات، وضعیت سازمان تأمین اجتماعی در شرایط مطلوبی قرار می‌گیرد، در نتیجه بانک رفاه کارگران هم بیش از پیش تقویت خواهد شد و در تمامی زمینه‌های کاری، فعالیت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز