خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی:

حل مشکلات وکلا منتج به حل مشکلات مردم مى‌شود/ متاسفانه وکالت در کشور ما در سطح عمومى باقی مانده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۸۹

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه نهاد و نظام وکالت و کلیت عملکرد نهاد وکالت در کشور بیمارى هایى دارد، گفت: اعتقاد دارم که حل مشکلات وکلا منتج به حل مشکلات مردم مى شود.

به گزارش ایلنا، على بهادرى جهرمى، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمى و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست هم اندیشى وکالت تخصصى ضمن خیرمقدم گویى به حاضرین گفت: قصد داریم این جلسات را آغاز تشکیل شوراى سیاستگذارى وکالت تخصصی قرار دهیم.

رییس مرکز وکلاى قوه قضاییه در ادامه خاطرنشان کرد: کسی نیست که نپذیرد نهاد و نظام وکالت و کلیت عملکرد نهاد وکالت در کشور بیمارى هایى دارد.

وى با بیان اینکه دنبال مقصر نیستیم، اظهار کرد: به عنوان یکى از نهادهاى فعال مکلفیم براى حل این بیمارى‌ها برنامه داشته باشیم.

بهادرى جهرمى با بیان اینکه باید با همکارى نهاد وکالت مشکلات را حل کنیم، اذعان کرد: اعتقاد دارم که حل مشکلات وکلا منتج به حل مشکلات مردم مى شود.

وى افزود: متاسفانه وکالت در کشور ما در سطح عمومى باقی مانده است. باید این عقب ماندگى را جبران کنیم. مى طلبد که براى این موضوع تدبیرى داشته باشیم.

وى با تاکید بر لزوم تخصص گرایى در امر وکالت گفت: در حال حاضر زیرساخت با پیشنهاد اصلاح تعرفه که از سوى مرکز به ریاست قوه قضاییه داده شد، آماده شده است.

رییس مرکز وکلاى قوه قضاییه در ادامه گفت: نه مجلس نه دولت و نه نظام قضاوت با نهاد وکالت پدرکشی ندارد و اگر نهاد وکالت در جهت منافع ملى همدل و جدى جلو بیاید حتما حمایت مى شود.

بهادر جهرمى در ادامه عنوان کرد: لازم است در حوزه وکالت تخصصى یک پازل آرمانى تهیه شود و اگر نیاز به اصلاح قانون است، قانون را اصلاح کنیم.

وى گفت: انشالله این شروع یک حرکت تخصصى در نهاد وکالت باشد و بقیه آسیب‌ها و نوآورى‌ها نیز جلو رود.

رییس مرکز وکلاى قوه قضاییه خاطرنشان کرد: با موضع گیرى هاى اخیر کانون وکلاى مرکز با همدلى مى شود براى خیلى از مشکلات نهاد وکالت برنامه ریزى کرد.

بهادرى جهرمى در بخش پایانى سخنان خود بیان کرد: رویه مرکز این بوده که همواره بر روش صاحبنظران و متخصصان برخورد کند و از نظرات آن‌ها بهره ببرد.

در ادامه این نشست هر یک از حاضرین نظرات و دیدگاه هاى خود را پیرامون موضوع وکالت تخصصى بیان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز