خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور درگذشت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۸۸۰

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت آیت‌الله تسخیری دبیر کل فقید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: این روحانی وارسته از پیشگامان وحدت امت اسلامی در جهان اسلام و زبان رسای فرهنگ اهل بیت(سلام‌الله علیهم) بود و سالیان متمادی از عمر پربرکت خود را دلسوزانه صرف ترویج معارف دینی، تقریب مذاهب اسلامی و تعامل مستمر با فرهیختگان جهان اسلام نمود و کارنامه علمی درخشانی از خود با یادگار گذاشت.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم پارسا، حضرت آیت‌الله تسخیری، دبیر کل فقید مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو سابق مجلس خبرگان و مشاور مقام معظم رهبری، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این روحانی وارسته که از پیشگامان وحدت امت اسلامی در جهان اسلام و زبان رسای فرهنگ اهل بیت(سلام‌الله علیهم) بود، سالیان متمادی از عمر پربرکت خود را دلسوزانه صرف ترویج معارف دینی، تقریب مذاهب اسلامی و تعامل مستمر با فرهیختگان جهان اسلام نمود و کارنامه علمی درخشانی از خود با یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بین مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز