خبرگزاری کار ایران

زنگنه:

نفتکش توقیف شده توسط آمریکا متعلق به ونزوئلا بود

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۶۶۸

وزیر نفت در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر توقیف کشتی‌های نفتکش ایرانی، گفت: نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نیست، بلکه این محموله‌ها شامل بنزین فروخته شده ایران به ونزوئلا بوده است.آمریکا به دنبال تهیه یک پیروزی برای خود است، نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نبوده است.

به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه امروز پس از شرکت در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در این جلسه درباره اوراق مالی اسلامی که برای طرح‌های نفت براساس تبصره ۵ قانون بودجه قرار است منتشر شود، توضیح دادیم. در این زمینه هم دیوان محاسبات و هم سازمان بورس و انرژی توضیحاتی را ارائه کردند و نمایندگان مجلس هم به طرح سوالات خود پرداختند.

وزیر نفت ادامه داد: برداشت من این است که همه اعضای کمیسیون دنبال این بودند که به حوزه نفت کمک کنند که بدون اینکه مشکلی ایجاد شود این اوراق هرچه زودتر منتشر شود.کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نظرات خود را پس از بررسی و مشورت اعلام می‌کند، اما من نظر آن‌ها را مثبت دیدم.

وی در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر توقیف کشتی‌های نفتکش ایرانی، گفت: نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نیست، بلکه این محموله‌ها شامل بنزین فروخته شده ایران به ونزوئلا بوده است. آمریکا به دنبال تهیه یک پیروزی برای خود است، نه کشتی و نه محموله‌ها متعلق به ایران نبوده است.

زنگنه تاکید کرد: این محموله‌ها شامل بنزین ایران بوده که به صورت فول به ونزوئلا فروخته شده بود، لذا آمریکا نه اموال جمهوری اسلامی ایران، بلکه اموال ونزوئلا را توقیف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز